The dress

Zaterdag is het zover, dan zal de beslissing genomen worden. Na een tripje 2 weken geleden met mama en schoonmama zijn er na 20 jurken te passen 2 die erboven uit steken… maar het is moeilijk om kiezen! – wat gaat James mooi vinden? – wat past bij zijn kostuum? – wat staat me het beste?

Aangezien er die dag geen antwoord was ga ik komende zaterdag nog eens op stap met mn getuige en 2 vriendinnen, hopelijk zijn zij mijn reddertjes in nood die mee de knoop kunnen doorhakken want beiden jurken zitten even comfortabel, ongeveer hetzelfde model maar zijn wel verschillend qua stijl. Niet evident om te kiezen dus maar ik ben er zeker van dat ik zaterdag zal weten waar ik binnen 338 dagen hopelijk mn man in spé mee ga doen versteld staan 🙂

3 thoughts on “The dress

Geef een reactie

