Tis beslist!

En de trouwjurk is gekozen! Nu ik de jurken kort na elkaar heb kunnen passen was de keuze toch overduidelijk en voor mijn 3 aanwezige medebeslissers ook 🙂

Mn jurk heb ik gevonden bij La Tiarra in Antwerpen, vriendelijke mensen en dus met een goed gevoel in het hart buiten gestapt! Nu nog een jaar wachten tot ik een ganse dag in die jurk mag pronken… maar ik kijk nog het meeste uit naar dat ene moment waarin mijn ventje mij voor het eerst gaat zien als ik de voordeur open! ♥

Allesinds het is een ervaring om nooit te vergeten, zoveel keuze! Lang, kort, bombastisch, veel stof, weinig stof, laagjes of niet, pareltjes, kant…?

Het is uiteindelijk iets geworden dat bij me past en waar ik een klik mee had, en zo hoort het te zijn! 🙂

One thought on “Tis beslist!

  1. Je gaat prachtig zijn, maar we gaan niets verklappen 🙂 Nu zal ik eens stillekes beginnen schetsen aan mijn jurk 😉 Chance dat de trouw na de modeshow is van syntra, dan heb ik veel tijd om het te maken. Ik moet ook niet te veel nemen want een proefmodelleke gaat nodig zijn 🙂

Geef een reactie

